Welcome to my World. Be nice here. Thank you! And don't forget to click this button ---> +Follow|Dashboard
// Strawberry Cupcake


Hello World!
I'm Farisharasdi :),Eisya for short.
And i'm fifteen. Nice to meet you <33

► Le' Biography
► Le' Favourite
► Le' Friends
► Le' Diary







Intan Natasha Jasri <3
She is my best sister ever <3~


Big Time Rush.Cover Girl


Older Post | Newer Post
Freeeeeeeeeeedddooom.
Sunday 28 October 2012 | 04:51 | 0 Sweet Cupcake
Hai. Sudah lama saya tidak meng-update blog ;) Hari itu ingat after balik dari maktab je nak terus update, tapi malas :) Baiklah, mari kita mulakan! Saya ingin menceritakan tentang kefredoman saya, eh tak, KAMI, 97 :)) Pada 15hb 10, para 97 sudah pun menamatkan sesi pembelajaran kami sepanjang 3 tahun. *kecuali yang ambil arab dengan tamil* kami berasa amat teruja, gembira, gila dan hmfkgdsesbrgtd <--- gembira sangat :)) Haha



aino,suet,wanie,norzie

wak,piqa,nanie :))


Haha, pelbagai gelagat sebenarnya. Tapi tak ada gambar :(  Next !!! Next is migty (!)~ Walaupun migty kami sekejap tapi ianya AWESOME !!! Paling awesome sekali waktu dekat KAMPUNG BINJAI :)) waktu tu tiba-tiba silaturrahim kami agak rapat. Kami ke sana bertujuan untuk mengamalkan amal jariah, akan tetapi amal jariah yang kami lakukan hanyalah sebentar. heheh :)) Kami lebih banyak meluangkan masa dengan bermain daripada melakukan amal jariah.

Kami amat bergembira menunggang motosikal dan basikal. Malah kami juga bermain di taman. Tetapi malang tidak berbau. Cikgu kesayangan kami, CIKGU CHA'A mengeluarkan kenyataan bahawa, barang sesiapa yang menaiki motorsikal akan dikenakan denda <--- stimroll :)) dan saya sebagai orang yang bersalah telah dikenakan denda tersebut. Hehehe :) 

aiey,tirah,me *that's KG. BINJAI*

zatie,nanie

schud,WAN <3,me,hanis*dekat belakang tu ladang jagung*

me,erin,piqa *dekat belakang tu masjid kg binjai*

Us, IX Generation otw to kg binjai

Okay, then habis mighty is GRADUATION <33 This is also the best part. Speechlees lah. Tengok gambar je lah yee (!)~

me,aiey

tirah

Us<3

:)

man in red<--- Professor Emeratus Dato' Dr Syeikh Omar Abdul Rahman
man in black<-- our principal, Che Fauzi Che Omar

Cikgu Joe :))

our sporting ustaz <-- Ustaz Faizal 

And last,

our migty and batch tshirt<3 Nice right ?

Rasanya tu je kot setakat ni. Nanti kalau ada berita apa-apa saya beritahu anda semua yee. Saya akan sentiasa merindui IX GENERATION dan tak lupa juga kepada kelas 3C yang AWESOME tu <33

IX GENERATION <33

3C <33love you *with cikgu lah*

#p/s : kenapa aku rasa penulisan aku hari ini macam ke arah kebakuan haa? Nebermain lah:) Bye, have a bless day :*