Welcome to my World. Be nice here. Thank you! And don't forget to click this button ---> +Follow|Dashboard
// Strawberry Cupcake


Hello World!
I'm Farisharasdi :),Eisya for short.
And i'm fifteen. Nice to meet you <33

► Le' Biography
► Le' Favourite
► Le' Friends
► Le' Diary







Intan Natasha Jasri <3
She is my best sister ever <3~


Big Time Rush.Cover Girl


Older Post | Newer Post
PMR.candidates :)
Saturday 15 September 2012 | 09:46 | 0 Sweet Cupcake
.

Hai. Assalamualaikum. Lama tak jumpa. Sihat? Okay, memandangkan hari ini 16 hari bulan 9, I have lebih kurang 24 days to sit for PMR. Huh--' I'm very nervous! 24 days and a few days to sit for PMR, then I'M FREE!!!! That's what I have been waiting for from the beginning of the year. Rasa macam baru sahaja datang sekolah semalam. Tengok-tengok nak PMR dah I ni, cepat betul I membesar. Haha~

Tapikan, I rasa macam warga sekolah I tu pandang sebelah mata sahaja dekat batch I :( Maybe sebab result trial kita orang tak memuaskan kot. Sorry TGS ;( Kami tak sengaja. Insyaallah, time PMR nanti kita orang do the best, okay? Doakan lah yang terbaik untuk kita orang. Pray for us, okay? Oh, before I lupa, I nak minta maaf dekat sesiapa yang I dah menyakiti hati dia. Kalau nak suruh Eisya minta maaf dekat you, cakap sahaja lah dekat Eisya, insyaallah, kalau itu betul salah Eisya, Eisya minta maaf dekat situ juga, okay?

To 97's, do your best. Berkorbanlah for this few days. Make your teacher proud of you. Be a good student. And jangan berhenti berusaha.Huh, untunglah UPSR candidates--' dah freedom dah. Seronok je tengok dia orang tu main dekat playground tadi :( Tak apalah, nanti kalau PMR dah habis, SPM candidates pulak yang jealous. And kalau SPM candidates dah habis exam, kita orang yang lain ni pulak jealous tengok dia orang dah habis sekolah. Adat--'

Btw, don't forget to pray for us, okay?

8A's :))

*Credit to PMR Candidates MJSC TGS, Kuala Lipis <33